bo w szambie trzeba umieć pływać...


niedziela, 14 marca 2010

no to płyniemy...




oświadczenie:
osobiście nic nie mam do Oskara Dawickiego...samo hasło "Nigdy nie zrobiłem pracy o Holocauście"(http://rastergallery.blogspot.com/2009/09/prozna-ale-nie-cakiem-na-prozno.html#links) jest dobre...tak samo jest dobre jak hasło,,Nigdy nie napisałem wiersza pochwalnego o Józefie Stalinie,,(gość niedzielny 2010) , i jest tak samo dobre jak hasło,,Hitler to chuj,,(" Hitler to chuj ", 2007-2008 -http://gnoje.com/stara/gn.html )
-tylko jedna ,,praca,, została zakupiona... Oskara...proszę o podpowiedź Kto kupuje takie rzeczy,bo nie mogę odnaleźć :( (jakaś tajemnica handlowa czy co? )
i od 20 lat nurtuje mnie jedno pytanie: o co k...a tu chodzi?
Postaram się odpowiedzieć na to fundamentalne pytanie.
A więc zrobiłem ,,film,,:głupi i banalny jakich tysiące powstało i powstaje,słaby technicznie bo nie umiem i nie mam czasu...
O czym jest ten ,,film,,? o Holokauście? o Sztuce? o mnie? o manipulacji? o niczym?
MANIPULACJA? -pójdę tym tropem...
Projekt 2010 ,,O co tu k...a chodzi?,, uważam za rozpoczęty...
W manipulowaniu posiłkował się będę następującymi środkami:
1.filmy: Wodzirej,Rejs,Nie lubię poniedziałku,Kariera Nikodema Dyzmy,Zakazane rewiry,Dzień świra ,filmy Barei...+ kilka innych....
2.Archiwum Rastra: ze szczególnym uwzględnieniem działań Cezarego Bodzianowskiego(pozdrawiam... )
3.Folwark Zwierzęcy - George Orwell
4.Andrew Andy Warhol-biografia + inne
5.Ziemia obiecana-Władysław Reymont
6.The kRASNALS-ze szczególnym uwzględnieniem projektu CHINY...(pozdrawiam)
7.polityka (którą czytam tak gdzieś od 1983,4 roku),gazeta wyborcza(od 1989),art&biznes(nie pamiętam od kiedy...)
8.+ sieć (internet)
-to może być wybuchowa mieszanka.....
Na końcu będę jednak musiał przysiąść i zmontować (na miarę oczywiście swoich niewielkich możliwości ) końcowy produkt finalny...na razie nie wiem jak będzie wyglądał...skłaniam się raczej ku temu : będzie antypolski,antyniemiecki,antyrosyjski,antysemicki,anty anglosaski czyli dla każdego coś miłego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz