bo w szambie trzeba umieć pływać...


środa, 13 października 2021

Postscriptum .. :)

 Taka sytuacja się wydarzyła: obecnie współpracuję z 2 Galeriami w Polsce(a właściwie to z jedną na 10% ) 

i taka Historia zatoczyła koło : moje prace znalazły się właśnie w jednym miejscu między pracami kolegi Ambroziaka Sylwestra z jednej strony ,a kolegi Pawła Althamera z drugiej itp. (zaraz dołączą Sasnale i Krasnale zapewne..) ..ha,ha,ha

-do tego ,,umieściłem,,(czyli sprzedałem) swoje prace do ludzi z  USA i UK ,którzy to posiadają w kolekcjach oryginalne prace Banksiego i innych czołowych kolegów tzw. StreetArtu ..

A wszystko to zrobiłem przy pomocy internetu w ciągu 20 lat...

- nie ukończyłem żadnego ASP ,nie współpracowałem z tzw. oficjalnymi Galeriami (typu Raster),nie wystawiałem praktycznie(poza małymi wyjątkami) w żadnych państwowych galeriach, nie brałem kasy publicznej, nie byłem w TV ,w gazetach tzw. branżowych oraz internetach  polskich z tym związanych itd. itp .

-założone cele ,które sobie wyznaczyłem w 1993 roku osiągnąłem ,został mi tylko jeden : 

zaproszenie emailem przez:

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

na które mam zamiar odpisać : zarobiony jestem ,proszę zgłosić się w późniejszym terminie ... :)

czuwaj!

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz